Doorgaan naar inhoud

Veelgestelde vragen

Hopelijk worden al je vragen hieronder beantwoord! Heb je het gelezen en heb je nog een vraag? Neem contact met ons op - wij helpen u graag!

Raadpleeg onze verzendpagina voor verzendtijden en -tarieven, en ons retourbeleid voor vragen over retourzendingen.

Meest voorkomend

Een deel van mijn bestelling ontbreekt! Wat zal ik doen?

Als uw bestelling meubels bevat, worden deze vaak in meerdere pakketten verzonden. Elk pakket heeft een aparte trackingcode in een aparte e-mail . Zorg ervoor dat u deze e-mails controleert voordat u contact met ons opneemt. Voor het volgen van de afzonderlijke leveringen adviseren wij de Post NL app te gebruiken.

Als een deel van uw bestelling 4 werkdagen na de verwachte leverdatum niet arriveert, neem dan contact met ons op .

Onderzoeken kunnen tot tien werkdagen duren, maar we bespoedigen dit altijd indien mogelijk. In het ongelukkige geval dat wordt bevestigd dat uw pakket verloren is gegaan, regelen wij een vervanging.

Mijn bestelling naar Groot-Brittannië is niet aangekomen

Omdat Groot-Brittannië niet langer deel uitmaakt van de Europese Unie, geldt er een iets ander proces voor het bezorgen van uw bestelling daar. Lees hier de details over hoe u uw levering naar Groot-Brittannië kunt volgen.

Wat moet ik doen als een deel van mijn bestelling beschadigd is?

Helaas kan er schade optreden wanneer uw spullen onderweg zijn naar hun nieuwe huis. Mocht dit bij u voorkomen, neem dan contact met ons op . Selecteer 'Schaderapport' in de vervolgkeuzelijst Onderwerp van het formulier en voeg foto's van de schade toe om het vervangingsproces te versnellen.

Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn retourzending?

Zoals beschreven in ons Retourbeleid , staat de terugbetaling doorgaans binnen enkele dagen op uw bankrekening zodra uw retourzending door ons is ontvangen en verwerkt. In sommige gevallen en afhankelijk van de bank kan dit echter tot 14 werkdagen duren. Als u na deze tijd nog steeds uw terugbetaling niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op met een foto van uw verzendbewijs, zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen!

Heeft u een fysieke winkel?

Ja! We hebben een gezellig winkeltje net buiten Amsterdam. Zie onze Showroompagina voor een plattegrond, routebeschrijving en openingstijden.

Bestellingen

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja! Als uw artikelen kunnen worden opgehaald in ons magazijn. Selecteer lokale keuze wanneer u uw bestelling op onze website plaatst.

Krijg ik garantie als ik producten via jullie site bestel?

Op al onze meubelstukken zit standaard 2 jaar garantie op fabricagefouten. Voor bepaalde producten is registratie vereist, maar dit staat vermeld in het product zelf. Voor de overige producten geldt doorgaans een garantie van 1 jaar. Algemene slijtage of gebruiksschade wordt niet gedekt. We zijn echter altijd bereid om te helpen, dus als je een probleem hebt, stuur ons dan een e-mail!

Ik wil mijn lopende bestelling wijzigen of annuleren. Is dit mogelijk?

Dit is afhankelijk van de status van uw bestelling. U dient zo snel mogelijk contact op te nemen met onze Klantenservice met uw bestelnummer en verzoek. Wij kunnen dan proberen uw verzoek te faciliteren.

Wat betekent vooraf bestellen?

Af en toe plaatsen we populaire artikelen in voorbestelling, zodat de douane het artikel kan reserveren voordat het in ons magazijn aankomt. Eenmaal op voorraad worden de artikelen direct verzonden

Komt uw prijs overeen?

Hola BB komt niet overeen met de prijs. We werken heel hard om de relaties die we hebben met onze merken op te bouwen en te onderhouden en gebruiken hun aanbevolen adviesprijzen bij het prijzen van producten.

Betaling

Ik heb de e-mail met de orderbevestiging niet ontvangen, maar de betaling is verwerkt! Wat gebeurd er?

Controleer uw spammail voor de bevestigingsmail van de bestelling. Mocht u er niet zijn, neem dan gerust contact met ons op , dan lossen wij de situatie zo snel mogelijk op!

Hoe gebruik ik mijn promotiecode?
Kortingscodes worden toegevoegd op de betaalpagina van het afrekenen. Zoek naar het vakje voor Cadeaubon of Kortingscode en klik vervolgens op Toepassen. Let op: er kan slechts één kortingscode tegelijk worden toegepast.

Privacy

Hoe worden de persoonlijke gegevens van mijn account gebruikt?

Onze privacyinformatie vindt u hier .

Zijn de betalingen met kaart echt beschermd?

Ja, onze betalingen worden verwerkt met behulp van een 3D-beveiligde betaalstroom en voldoen aan PSD2-betalingen zoals vereist onder de EU-wetgeving. Meer informatie hierover vindt u hier

Wat is het beleid ten aanzien van vertrouwelijkheid?

Ons privacybeleid vindt u hier .

Cadeaus

Kan ik een cadeaubon bijvoegen?

Ja! Als uw bestelling geen meubels of andere grote artikelen betreft, voeg dan een notitie toe tijdens het afrekenen en wij zorgen ervoor dat deze in uw pakket worden opgenomen.

Is er cadeauverpakking beschikbaar?

Voor de meeste bestellingen is een cadeauverpakking beschikbaar, behalve voor meubels of andere grote artikelen.

Nieuwsbrief

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Klik op de link 'uitschrijven' in elke nieuwsbrief van Hola BB

Ik heb problemen met het aan- of afmelden voor de nieuwsbrief