Deadline voor levering voor Kerstmis is verstreken. Bestellingen die nu worden geplaatst, worden mogelijk niet op tijd voor Kerstmis geleverd ✨
Deadline voor levering voor Kerstmis is verstreken. Bestellingen die nu worden geplaatst, worden mogelijk niet op tijd voor Kerstmis geleverd ✨
Doorgaan naar inhoud

Veelgestelde vragen

Hopelijk worden al je vragen hieronder beantwoord! Heb je het gelezen en heb je nog een vraag? Neem contact met ons op - wij helpen u graag!

Zie alstublieft onze verzendpagina voor verzendtijden en tarieven, en Ons Retourbeleid voor vragen over retourneren.

Meest frequent

Een deel van mijn bestelling ontbreekt! Wat moet ik doen?

Als uw bestelling meubels bevat, wordt dit vaak verzonden als meerdere pakketten. Elk pakket heeft een aparte trackingcode in een aparte e-mail. Controleer deze e-mails voordat u contact opneemt. Wij raden u aan om de Post NL-app om de afzonderlijke leveringen te volgen.

Als een deel van uw bestelling niet aankomt 4 werkdagen na uw verwachte leverdatum, Alsjeblieft Neem contact met ons op.

Onderzoeken kunnen tot 10 werkdagen duren, maar we versnellen dit altijd indien mogelijk. In het ongelukkige geval dat uw pakket als verloren wordt bevestigd, regelen we een vervanging.

Mijn bestelling naar het Verenigd Koninkrijk is niet aangekomen

Omdat het Verenigd Koninkrijk niet langer deel uitmaakt van de Europese Unie, is er een iets ander proces voor het bezorgen van uw bestelling daar. Lees de details over hoe u uw levering in het Verenigd Koninkrijk kunt volgen hier.

Wat moet ik doen als een deel van mijn bestelling beschadigd is?

Helaas kan er schade ontstaan ​​als uw spullen onderweg zijn naar hun nieuwe thuis. Als dit u overkomt, neem dan contact met ons op. Neem contact met ons opSelecteer ‘Schaderapport’ in het vervolgkeuzemenu Onderwerp van het formulier en zorg ervoor dat u foto’s van de schade bijvoegt om het vervangingsproces te versnellen.

Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn retourzending?

Zoals gedetailleerd in onze Retourbeleid, zodra uw retourzending door ons is ontvangen en verwerkt, staat de terugbetaling doorgaans binnen enkele dagen op uw bankrekening. In sommige gevallen en afhankelijk van de bank kan het echter tot 14 werkdagenAls u na deze tijd nog steeds geen restitutie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. Neem contact met ons op met een foto van het verzendbewijs, dan lossen we het probleem zo snel mogelijk op!

Hebben jullie een fysieke winkel?

Ja! Wij hebben een gezellig winkeltje net buiten Amsterdam. Kijk maar onze Showroompagina voor een kaart, routebeschrijving en openingstijden.

 

Bestellingen

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja! Als uw artikelen beschikbaar zijn om af te halen bij ons magazijn. Selecteer dan lokale afhaling wanneer u uw bestelling plaatst op onze website.

Krijg ik garantie als ik producten via jullie site bestel?

Al onze meubelen worden standaard geleverd met 2 jaar garantie op fabricagefouten. Bepaalde producten vereisen registratie, maar dit staat gedetailleerd in het product zelf. De overige producten hebben doorgaans 1 jaar garantie. Dit dekt geen algemene slijtage of schade door gebruik. We zijn echter altijd bereid om te helpen, dus als u een probleem hebt, mail ons dan gewoon!

Ik wil mijn lopende bestelling wijzigen of annuleren. Is dit mogelijk?

Dit hangt af van de status van uw bestelling. U dient contact op te nemen met onze Klantenservice Geef ons zo spoedig mogelijk uw bestelnummer en verzoek door, zodat we uw verzoek kunnen verwerken.

Wat betekent pre-order?

Soms plaatsen we populaire items op pre-order, zodat de douane hun item kan reserveren voordat ze bij ons magazijn aankomen. Zodra ze op voorraad zijn, worden items direct verzonden

Bieden jullie prijsmatching?

Hola BB doet niet aan prijsmatching. We werken er hard aan om de relaties die we met onze merken hebben op te bouwen en te onderhouden en gebruiken hun aanbevolen RRP's bij het bepalen van de prijs van producten. 

 

Betaling

Ik heb mijn orderbevestigingsmail niet ontvangen, maar de betaling is wel gedaan! Wat is er aan de hand?

Controleer uw spam-mail voor de orderbevestigingsmail. Als deze er niet is, Neem contact met ons op en we lossen de situatie zo snel mogelijk op!

Hoe gebruik ik mijn promotiecode?
Kortingscodes worden toegevoegd op de betaalpagina van het afrekenen. Zoek naar het vakje voor Cadeaubon of Kortingscode en klik op Toepassen. Let op, er kan slechts één kortingscode tegelijk worden toegepast en kortingscodes kunnen niet worden toegepast op reeds afgeprijsde artikelen (bijv. verkopen of bundels).

 

Privacy

Hoe worden de persoonlijke gegevens van mijn account gebruikt?

Onze privacyinformatie kunt u vinden hier.

Zijn betalingen met kaart echt beschermd?

Ja, onze betalingen worden verwerkt met behulp van een 3D-beveiligde kassa flow en zijn conform PSD2-betalingen zoals vereist onder EU-wetgeving. Meer informatie hierover vindt u hier

Wat is het beleid ten aanzien van vertrouwelijkheid?

Ons privacybeleid is te vinden hier.

 

Geschenken

Kan ik een cadeaubon bijvoegen?

Ja! Als uw bestelling niet voor meubels of andere grote artikelen is, voeg dan een notitie toe tijdens het afrekenen en wij zorgen ervoor dat deze bij uw pakket wordt gevoegd.

Is er een cadeauverpakking beschikbaar?

Voor de meeste bestellingen is inpakmateriaal beschikbaar, met uitzondering van meubels of andere grote artikelen.

 

Nieuwsbrief 

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Klik op de link 'uitschrijven' in een nieuwsbrief van Hola BB

Ik heb problemen met het aan- of afmelden van de nieuwsbrief